Гарантії
Гарантії

MACKO – ТОВ «М.А.С.К.О», надалі іменований Виробник/Продавець, надає Покупцям гарантію на свою продукцію протягом періоду:

• 5 років.

Гарантія надається при дотриманні таких умов:

1. Гарантійний термін відраховується з дати продажу, зазначеної в рахунку-фактурі.

2. Будь-які візуальні дефекти повинні бути повідомлені під час приймання - відсутність повідомлення трактується як повне приймання виробу.

3. Виробник зобов'язаний розглянути рекламацію протягом 14 днів з моменту її отримання.

4. Виробник, як гарант, залишає за собою право оцінити та кваліфікувати рекламаційні дефекти після огляду на місці Покупця або після доставки запитуваної продукції до МАСКО.

5. Виробник буде зобов'язаний за гарантією тільки після надання Покупцем:

a) наявності лого МАСКО на виробі, в зворотньому випадку документів які підтверджують придбання виробу у Виробника

б) опису предмету скарги,

в) зазначення дати продажу/монтажу,

г) фото чи відеодокументація що пояснює невідповідність,

д) вказання адреси знаходження виробу та контактних телефонів зацікавлених осіб

6. Гарантія поширюється на:

a) приховані дефекти матеріалів і виготовлення, які не могли бути помічені під час отримання товару,

б) правильне і довговічне з'єднання всіх елементів і їх надійне функціонування,

в) розгерметизація склопакету,

г) дефекти, що виникли внаслідок пошкоджень, спричинених під час транспортування Продавцем до Покупця.

7. Гарантія не поширюється на:

а) дефекти, які невидимі після встановлення та не впливають на споживчі властивості,

б) дефекти, що виникли в результаті використання компонентів, наданих замовником ( склопакет, фарба і тд ).

в) подряпини на покритті продукту після отримання,

г) тріщини та подряпини скла після отримання,

д) пошкодження, заподіяні під час невідповідного зберігання чи транспортуванням Покупцем,

е) пошкодження внаслідок невідповідного монтажу панелі в виріб, чи виробу на обєкті,

є) пошкодження внаслідок неправильного використання чи догляду за виробом,

ж) збитки в результаті випадкових подій і стихійних лих, таких як: пожежа,

поривчастий вітер, повінь тощо,

з) пошкодження в результаті ремонту, виконаного неавторизованими особами,

к) виготовлення виробу «за бажанням замовника», що не відповідає технологічному процесу виробника,

8. У разі накладної панелі, Виробник не несе відповідальності за неправильний процес приклеювання елементів панелі між собою та на дверне полотно Покупцем.

9. Виробник не несе відповідальності за замовлення, виконані за дизайном замовника, можливе порушення прав на зареєстрований дизайн чи патент. Відповідальність за вищезазначене несе Клієнт.

10. Виробник не несе відповідальності за неправильно вказані значення розмірів заповнення,

11. Покупець втрачає свої гарантійні права у разі виявлення будь-яких змін виробу, втручання в роботу виробу неавторизованих осіб, будь-які спроби відремонтувати виріб.

12. Предметом претензії не можуть бути будь-які помічені відмінності в кольорі по факту монтажу.

13. Виробник не надає гарантії на пофарбовану поверхню при доставці порошку клієнтом. Будь-які включення або розбіжності в кольорі в цьому випадку не підлягають рекламації.

14. Виробник залишає за собою допустимі відхилення розмірів, відповідно:

a) допуск на товщину панелі +/- 1 мм

б) для вставних панелей допустиме відхилення параметрів ширини, висоти та площинності становить +/- 2 мм

в) для накладних панелей допустиме відхилення параметрів ширини, висоти +/- 1 мм

15. Якщо скаргу прийнято, Виробник виконає зобов’язання протягом терміну, відповідного процесу виробництва одним із таких способів:

а) усунення прихованих дефектів (ремонт),

б) заміна товару на бездефектний. В такому разі, Покупець зобов'язаний повернути рекламаційний виріб до виробника протягом 2 місяців.

в) Якщо скарга необґрунтована ( наприклад дефекти не гарантійні ), Виробник має право стягнути з Покупця витрати на відрядження нашого співробітника до місця розгляду скарги – в обидві сторони, та на ремонт ( за згоди Покупця ).

16. Умовою збереження гарантії на товар є зняття захисної плівки з панелей відразу після монтажу виробу на обєкті.

17. Гарантійні права не включають право Покупця вимагати відшкодування втраченої вигоди внаслідок ремонту товару.

18. Транспорт

Доставка:

a) якщо товар доставлений Експедитором, Покупець зобов'язаний: негайно оглянути стан упаковки виробу, та у разі його пошкодження - розпакувати для перевірки стану отриманого товару,

б) у разі доставки Експедитором пошкодженого вантажу – Покупець зобов'язаний негайно підготувати бланк скарги що належать даному експедитору.

Додатково:

а) панелі слід транспортувати в транспортних засобах, які захищають Товар від впливу метеорологічні умов,

б) наповнення дверей слід транспортувати та зберігати у вертикальному положенні або горизонтально, розташувавши їх на рівній поверхні,

в) панелі слід транспортувати в упаковці виробника, 

г) під час транспортування панелі повинні бути захищені від переміщення

19. Розміщення замовлення означає згоду з даними умовами. 

20. Рекомендується:

а) уникайте темних кольорів при виборі наповнювачів для зовнішніх дверей алюміній або ПВХ під впливом сонячного світла. Є ризик викривлення матеріалу та погіршення функціонування та герметичності дверей.

б) протидія так званим викривленням дверної стулки, щоб не зазнала впливу сонячного світла, рекомендується: 

- повне затінення дверного полотна дашком,

- двері внутрішнього відкривання,

- міцний каркас ( з’єднаний по периметру ) армування в стулці,

- в алюмінієвих панелях: використання делатаційної прокладки ( опційно )

- в вставних панелях: розклинення лише по внутрішньому листу по діагоналі від нижньої петлі,

- використання однотипного матеріалу ззвоні та з середини ( HPL-HPL, AL-AL, PVC-PVC )  

- додаткове армування листом алюмінія в ядрі панелі ( опційно )

- уникнення великих габаритів дверей ( більше 1000 на 2200 мм )

в) панелі слід зберігати в закритих, провітрюваних приміщеннях; сухих з плюсовою температурою повітря і вологістю не більше, ніж призначене для їх використання 60%.

г) ні в якому разі не можна зберігати панелі в недобудованих будівлях, в т.ч сирі підвали або гаражі

д) місце, де зберігаються дверні панелі, не повинно піддавати їх намокання, висока температура, хімічні речовини, незмивні забруднення тощо,

е) наповнення дверей слід зберігати у вертикальному або горизонтальному положенні, розміщуючи їх на нижній край, на рівну, тверду та гладку поверхню.

є) панелі не можуть бути піддані механічним пошкодженням падіння, перевертання, удар важким предметом тощо,

ж) панелі не можна зберігати в проходах або на відстані менше 1 метра від активних нагрівальних приладів.

з) Дверні панелі виготовлені з алюмінію, HPL чи PVC.

HPL та алюміній надзвичайно чутливі до змін вологості та температури, особливо її перевищення. Тому в них можуть виникати тимчасові деформації. У таких випадках деформація не може бути підставою для скарги. Недотримання вищевказаних рекомендацій, особливо щодо темних кольорів заповнення, може призвести до втрати гарантії та відхилення претензій.

к) Через чутливість до концентрованих органічних розчинників, зі спиртом, маслами, кислотами, лугами і нафтопродуктами неприпустимий контакт з вищезазначеними речовинами, зокрема слід уникати контакту покриття з вапном, цементом та іншими будівельними матеріалами.

л) Панелі слід очищати засобами, що не містять розчинників і абразивів.

м) Забороняється очищати поверхні панелей тертям. Та за температури вище за 20 С.

Недотримання вищевказаних рекомендацій може призвести до дефектів наповнення. У цих випадках: пошкодження не можуть бути підставою для рекламації.

21. Заключні зауваження:

a) будь-які пошкодження та дефекти, не пов’язані з виробником, можуть бути усунені тільки за рахунок Покупця,

б) у разі необґрунтованої скарги всі пов'язані з цим витрати несе позивач,

 

*Допуски: незначні відхилення в кольорі, формі, розмірах, площинності та якості виготовлення, спричинені виробничим процесом, не вважаються дефектами, якщо вони знаходяться в межах, визначених постачальником комплектуючих. Зразки, брошури та інші рекламні матеріали призначені лише для загального опису продукту. Дані, що містяться в ньому, не є обов’язковими та наведені лише для ілюстрації.

*Оцінка поверхонь з алюмінію, INOX, HPL, PVC та скла, що використовуються на вулиці та всередині приміщень, проводиться на відстані 3 метри, при розсіяному денному світлі, де поверхня оглядається під кутом 60 градусів. Царапини, та інші поверхневі недоліки, які нечітко видно з цієї точки зору, не можуть вважатися скаргою.

*Повідомляємо, що використання в панелях прозорого скла робить стики видимими. Замовлення панелей, зконфігурованих таким чином, рівносильне прийняттю естетики складання даного продукту і не підлягає оскарженню.

*Виробник використовує в декорах нержавіючу сталь марки AISI 304 /DIN X5CrNi18-10.

Відрізняється антикорозійними властивостями та високою стійкістю до звичайних умов використання. Рекомендується регулярне очищення щонайменше раз на 3 місяці спеціальними засобами. Виникнення нальоту, що нагадує іржу, є природним явищем і не є основою рекламації. Дотримання наведених вище рекомендацій значно знижує можливість виникнення небажаного нальоту.

Скарги через корозію на INOX будуть відхилені за умови використання виробу:

• у прибережних та приморських зонах, де атмосфера містить галогеніди, зокрема хлориди

• у місцях, де можливий контакт із дорожнім сольовим розчином

• у промислових районах

• у місцях поблизу жвавих доріг, де присутні вихлопні гази, що містять діоксид сірки

*Примітка: гарантія виробника не поширюється на панелі розміром понад 1250x2500 мм.

*МАСКО - залишає за собою право на 90 днів для обслуговування (ремонту) рекламаційної панелі, якщо дефект панелі є лише естетичним, а не функціональним.